Merkboek Dordrecht

Dordrecht is een bijzondere stad, al realiseren we onszelf dat niet altijd voldoende. De afgelopen periode hebben we met een groot aantal betrokkenen uit en om de stad omschreven wat Dordrecht nu eigenlijk bijzonder maakt. In bijeenkomsten, in overleggen en in speciaal georganiseerde merkateliers hebben we gezamenlijk geprobeerd de identiteit van de stad te vangen. De inhoud en overwegingen binnen dit proces proces staan omschreven in de Kernsheets Merkkader.

De uitkomsten van dit proces zijn neergelegd in een Merkboek. Geen gewoon boek natuurlijk, maar een bijzonder boek voor een bijzondere stad. Geen boek met geboden en verboden, maar een boek vol uitdaging en inspiratie. Geen eindpunt, maar juist een startpunt om met elkaar met nog meer enthousiasme aan onszelf en de buitenwereld te vertellen wat Dordrecht allemaal te bieden heeft.

Wij dagen u uit om met Merkboek Dordrecht op zoek te gaan naar de overeenkomsten tussen Dordrecht en uw eigen product, dienst of merk. En om die vervolgens te gebruiken voor uw eigen marketingactiviteiten. U zult zien dat het werkt, voor uzelf én voor Dordrecht. Want allen samen kunnen wij Dordrecht goed over het voetlicht brengen en nog beter op de kaart zetten. Dordrecht verdient dat.

Het merkboek bestaat uit 3 onderdelen:

  • Het Merkkader, de identiteit en merkwaarden van Dordrecht;
  • De Merkateliers, het Merkkader getoetst op relevante projecten;
  • Inspiratiekaarten

Zelf kijken hoe het Merkboek werkt? Orienteer u dan via de navigatie aan linkerzijde.

Terug naar de vorige pagina Print