Dordrecht in Spoor, het kwartaalblad van de NS

Dordrecht in Spoor, het abonneeblad van de NS

Dordrecht Marketing ziet het belang in van redactionele aandacht voor de stad via gerenommeerde bladen. Al eerder werd er een samenwerking gestart met National Geographic en daarnaast is Dordrecht Marketing al langere tijd bezig om een artikel over Dordrecht in het blad Spoor te krijgen. 

In het kader van de expositie Willem II Kunstkoning (in het Dordrechts Museum) is het gelukt om een 4 pagina's redactionele aandacht te krijgen in de Maarteditie van het blad. Deze voorjaareditie van Spoor verschijnt op 9 maart.

Dit blad wordt verstuurd naar iedereen die een maand-, jaar- of trajectkaart van de NS heeft. Het kwartaalblad heeft een oplage van ruim 1,5 miljoen exemplaren.

In 4 pagina's zijn de mooie plekken in de binnenstad en daarbuiten omschreven aan de hand van een wandel- en fietsroute. De titel van het artikel is "Dordrecht, Hip en Historisch".

De NS heeft in de samenstelling van het artikel redactionele vrijheid gehad en Dordrecht Marketing heeft advies uitgebracht over de mooiste en belangrijkste locaties.  Naast de redactionele tekst zijn er op de omslag van het blad ook kortingscouponnen toegevoegd van het Dordrechts Museum, een rondvaart in de Biesbosch en Christa's Cookies.

Dordrecht Marketing is zeer tevreden over de samenwerking en hoopt dat het artikel bijdraagt aan het imago en bezoek aan de stad.

Terug naar het nieuwsoverzicht Print