Tweede editie Dordrecht Pakt Uit in September

Ook dit jaar staat het laatste weekend van september weer in het teken van Dordrecht Pakt Uit. Na de succesvolle editie in 2013 hebben diverse partijen de handen weer ineengeslagen om op 27 en 28 september te laten zien dat Dordrecht als centrum van de regio een enorme diversiteit aan aanbod op het gebied van winkels, horeca en evenementen heeft.

Dordrecht Pakt Uit wordt dit jaar georganiseerd in een samenwerkingsverband tussen Koninklijke Horeca Nederland, Stichting Centrum Management, Dordtse Ondernemersvereniging, Dordrecht Marketing en de gemeente Dordrecht. Dordrecht Marketing verzorgt hierin de marketing en de centrale communicatie.

Tijdens het evenement kunnen bezoekers genieten van bestaande evenementen zoals Dordt in de Mode, de Smaakmarkt en de Pop Up Markt. Daarnaast zijn er diverse andere activiteiten zoals het prijzenpodium waar gedurende het gehele weekend voor meer dan €10.000 aan prijzen wordt weggegeven. Deze prijzen zijn ter beschikking gesteld door de winkeliers en markthandelaren in de binnenstad.

De voorbereidingen voor het evenement zijn in volle gang en het wordt wederom een weekend met een enorme diversiteit. 

Kinderen kunnen zich op het Bagijnhof uitleven tijdens het Springkussenfestival. Op het Scheffersplein kunnen bezoekers op de terrassen genieten van live bands en DJ’s die verzoeknummers spelen. Als afsluiter op zondag vindt er op het Statenplein aansluitend aan Dordt in de Mode een spetterend eindoptreden van de band Colibri plaats.

Het programma wordt aangevuld met allerlei acties van winkeliers en horeca en allerlei activiteiten in de winkelstraten. Geïnteresseerden kunnen al kijken op de website www.dordrechtpaktuit.nl of de speciale facebook-pagina liken.

Terug naar het nieuwsoverzicht Print